Tapout XT dag 10 – Plyo XT + invägning

Idag blir det ett kort inlägg, försov mig en halvtimme imorse.

Plyon var tung inledningsvis, tror att jag fått för lite sömn. Pga att jag försov mig så bröt jag passet efter 30 minuter. Trots detta flödade svetten. Det gick lite bättre idag än förra veckan, så utveckling är det ju 😉

Vågen visade -3,1 kg och midjan – 2cm.

Får se om jag hinner mäta de andra värdena ikväll, återkommer i så fall.

Detta inlägg publicerades i Träning och märktes , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tapout XT dag 10 – Plyo XT + invägning

  1. -Jenny- skriver:

    Härligt att vågen och måtten gick åt rätt håll, det är ju en morot i sig. Och kul att du redan märker förbättring även om det inte blev hela passet!

  2. -Jenny- skriver:

    Hörru, vart har du tagit vägen? Saknar dina inlägg. Ha en trevlig helg!

    • mrtapout skriver:

      Halloj! Tack för det 😉 Har jobbat häcken av mig i några dagar. Efter 15 timmar på jobbet är inte skrivarlusten så stor, men jag kör igen imorrn 😉 Trevlig helg!

Lämna en kommentar