Reboot – Tapout XT OMSTART

Japp då har det skett!
I måndags, den 6/1, på självaste trettondagsafton, startade jag om min tapout resa.

Det blev en smärtsam uppenbarelse att de två lediga veckorna över jul och nyår, troligen lämnat mig i mitt livs sämsta form. 85 kg visade vågen vid invägning, så julmat och mängder av alkohol har inte varit till någon hjälp 😦

Nåväl, jag hoppar att skriva om dag ett och två, som innehöll Cross Core Combat och sedan Strenght & Force Upper + Ultimate Abs. Bara som summering kan jag säga att hittills har dag två varit bäst och enda dagen jag lyckats genomföra hela passet.

Har precis på dag tre avslutat Plyo XT och jag tog helt slut efter 35 minuter och fick spola till cool down.

Kan tillägga att jag sedan i måndags inte har ätit mer än ca 1000 kcal per dag, vilket kan förklara att bensinen tar slut så fort. Hoppas på bättre flås resten av veckan.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar