Tapout XT dag 11 – Yoga XT

Nu var det några dagar sedan jag skrev, men detta inlägg avser torsdag den 29 augusti.

Detta pass är bland de sämre hittills. Jag bröt efter halva passet pga att jag försovit mig igen och var stressad till jobbet pga tidigt möte.

Motivationen och lusten har brustit hårt sedan i onsdags och jag kan bara tänka mig att det beror på min nuvarande arbetsbelastning och 12-15 timmars arbetsdagar.

Nåväl, yogan är fortfarande tung och belastar mina axlar väldigt hårt. Jag tror inte jag kommer bli nöjd med det här passet förrän jag befinner mig runt dag 30-40 kanske.

Fuskade på övningarna för att orka och följaktligen blev jag inte ens svettig. Nej detta pass skall gömmas djupt i arkivet och glömmas.

Nästa pass legs & back.

Detta inlägg publicerades i Träning och märktes , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar