Tapout XT dag 12 (igen) – Legs & back

Japp då gjorde jag ett nytt försök och…

AWESOME WORKOUT!!!

När livet är hårt och allt känns svårt, så kan man antingen gräva ned sig eller så kan man hitta lite jävlar anamma och lyfta sig. Det gjorde jag idag!

Fortfarande så är legs & back mitt favoritpass och nu jäklar svettas jag som aldrig förr!

Jag kämpade igenom hela passet, jag gav inte upp och jag pressade mig till mitt yttersta och det är nog det jag är mest nöjd med!

Jag har kommit till insikten efter snart två veckor, att jag är för mycket av en livsnjutare för att strypa allt under så lång tid. Så ikväll blir det en schysst köttbit med potatis till middag samt ett par glas rött med kärestan.

Imorgon blir det ett bytt pass, Cardio XT tillsammans med ultimate abs. Det skall bli spännande 😉

Detta inlägg publicerades i Träning och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tapout XT dag 12 (igen) – Legs & back

  1. -Jenny- skriver:

    Hurra! Skönt att det gick så bra idag, då är det lättare att motivera sig.

    Jag gillar mat och tränar för att kunna äta vad jag vill. De första veckorna tänkte jag att jag kunde äta pizza eller godis eftersom jag hade tränat den dagen. Då gick det plus minus noll liksom. Men nu har jag ju strypt sockret och försöker äta bättre. Lite neråt får vågen gärna gå. Tycker du gör helt rätt som äter gott. Du kan väl köra lite hårdare på veckorna och unna dig på helgerna eller något?

Lämna en kommentar