Maten…

Jahapp så har karaktären spruckit två dagar denna vecka.

I torsdags glömde jag matlådan, så då blev det oxfilé pasta till lunch. Har inte ens vågat räkna kalorierna.

Igår glömde jag oxå lådan pga stress att komma iväg till jobbet och med tanke på hur dagen såg ut så sket jag i allt och tryckte en kebabtallrik med pommes. Inte heller här har det räknats en enda kalori. Dock hann jag inte med nån middag utan vid hemkomst blev det lite salta pinnar (som för övrigt rekommenderas av tapout XT som snack) med två glas rödvin.

Får se om det går att förbättra intaget idag lördag, men det är jag inte särskilt motiverad till…

Detta inlägg publicerades i Kost & mat och märktes , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Maten…

  1. -Jenny- skriver:

    Men aj då. Maten säger jag inget om men så sjukt jobbigt att jobba så långa dagar. Förstår att du inte riktigt har ork att träna då. Jag vet själv när man är inne i en period där man bara sover och jobbar. All extra tid går till familjen och träningen får vänta. Men det är ju lite svårt när man tapoutar och har ett schema att följa. Hoppas att du får till två bra pass lördag och söndag och ändå hinner slappna av och vila upp dig. Heja dig!

    • mrtapout skriver:

      Det är inte helt lätt som du säger, jag får helt enkelt byta jobb då att jag kan kombinera arbete och fritid på ett bättre sätt 😉

      Tack för allt stöd, det är dina och andras kommentarer som hör att jag kämpar mig igenom varje dag! Tack!

Lämna en kommentar